Dålig uppdatering

Men jag har inte varit hemma så mycket idag, åkte till skolan efter en lång sovmorgon, jag gick inte upp före ÅTTA!! =)
Sen hade jag en ynka svenska lektion, som inte gav så mycket... (får inte börja skolka bara för att det är en enda lektion!)

Sen kom mamma och alla hundar och hämtade mig, för en färd till Tullinge och mormor. Inge vidare roligt, men man måste hälsa på ibland, men hon är allmänt senil, kommer inte ihåg namnen på vissa barnbarn, vilken dag det är (frågade hon om 1000 ggr), äta, gå på toaletten (kommer hon på sista sekunderna), mediciner, som tur har hon hemtjänsten fem gånger per dag + trygghetslarm.
Tacka gudarna för det!!

Men nu är vi hemma igen, har fotat valparna lite, men de bilderna kommer imorgon, orkar inte ladda upp dem nu.
Får se vilken kamera jag tar med till bowlinghallen i morgon, vi får bowla gratis på lektionstid, ganska schysst va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0