Igår

Igår var jag hemma hos några kompisar och vi hade en trevlig kväll tillsamman, de var dock mörkt när jag skulle åka hem vilket jag inte alls gillar. Jag är så hiskligt mörkrädd som man kan bli, de är riktigt hemskt!!

Så när jag kört en tredjedel av vägen hem (var ute mitt i ingenstans, hon bor verkligen ute på landet!!) så ringer jag lätt panikslagen till mamma, bara för att få lite sällskap, höra någons röst, inte bara den usla skivan som spelats miljoner gånger i bilen.
Men jag var verkligen panikslagen, jag vet inte varför jag är så himla mörkrädd... Någon som kan förklara varför man blir det??

Vi hade i alla fall en trevlig kväll, god mat, en massa snack och en mycket mumsig efterätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0