Ps, I Love You

Har beställt en "ny" bok, Ps, I Love You, har läst boken på svenska och tyckte att den var underbart bra,  sen såg jag filmen och den var inte alls bra, riktigt dålig måste jag säga. De hade missat en massa saker från boken. Självklart går det inte att få in allt i en film, men vissa saker måste bara gå att få med, vissa detaljer.

och så ska man inte läsa boken först och se filmen sedan, då blir alltid den ena dålig. Även om man ser filmen först och läser boken sedan, då blir den ena dålig ändå, tror jag.

men jag har hur som helst beställt boken på englska nu, måste se om den är lika bra eller inte.

Kommentarer
Postat av: Nicky

jag har ju inte läst boken men jag tyckte filmen var jätte bra

2008-09-17 @ 13:11:20
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0