P.S I love you!

Idag tog jag mig tid, efter allt städande att titta på en film! (första filmen jag ser på tre månader, minst!!) Men men... jag såg på P.S. i love you, för några månader sedan läste jag boken, vilken jag tyckte var helt underbar! Man både skrattade och grät, jag älskade den!
så jag kastar mig över datorn så fort jag läst ut boken och bokar filmen, så den kom för ca en månad sedan hem i brevlådan. och idag hade jag tid att se den, men jag blev sååååå besviken. De hade missat så mycket i filmen, som finns med i boken!
I boken fick man hänga med dag för dag i princip, men i filmen började den, sen dog han och sedan slutade filmen. De missade verkligen alla detaljer, alla små saker som skulle kunnat göra filmen så himla bra! Jag förstår att man inte kan få in allt från en bok, men lite kan man väll få in? Det var som att se en helt ny film, de var inte alls som boken.

Jag är mycket besviken på filmen, men jag älskar boken!
Så nu ska jag ta och leta reda på boken och läsa den igen. Bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0