Regnet de bara öser ner...

Jag är för tillfället trött och tråkig, jag har ont i kroppen och en förkylning har hoppat på mig.
Tänkte göra något roligt innan jag gjorde lite läxor, som att ta kameran och gå ut och fota lite.
MEN inte då! För regnet de bara öser ner.

Mamma har somnat på sin säng igen, för hon är inte mycket piggare än vad jag är, även hon är förkyld upp över öronen och har fått problem med ryggen, troligen för att hon lyft valpar fram och tillbaka över en massa galler.

och de små gullungarna ligger i köket och sover så gott, men går man förbi eller in i köket vaknar de. Så jag har valt att sitta stilla ett litet tag.

Även mamma Zindy ligger i (min) mammas säng och sover, de ligger där och har de mysigt.

(Själv har jag redan sovit 2h på soffan)
För jag och mamma var uppe vid halv 6 i morse för att jag skulle till skolan... MEN när jag väl kommer dit, är läraren sjuk, och de kunde hon minsann inte meddela via ett sms så att alla elever slapp ta sig till skolan i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0