Valparna

1. Julia R (Flisan) - Bor kvar med oss, värdens minsta lilla rymmare och en riktigt härlig busunge!

2. Meg R
(Maggan, vet ej vad hon kallas idag) - En riktig buse, allt för att jävlas, men så underbart söt!

3. Sally F
(Sally/Fluff) - Värdens mysigaste

4. Goldie H
(Guldig, Miss Norge, Luna) - Sååå underbart gullig med sina ljusblå ögon, hon var som en mini mamma i kullen, hon tog hand om alla.

5. Sean C
(Sean) - Underbar liten kille, den perfekta Tollarteckningen, charmtroll när han bara satt och titta, en buse när han busade! När han ville något så skrek han, tills han fick viljan igenom!

6. Nicole K
(Nicki, Nickan) - Som alla andra lika underbart söt, en riktig liten ulltuss. Mysig o go.

7. Kevin C
(Kevin) - Underbar kille, väldigt lik Sean, men han skrek aldrig lika mycket. Mycket mysig, energi full när han
själv ville.

8. Richard G
(Pip Johan, Skrikis, Fiskmåsen) - En underbart söt kille med otroliga röstresurser! Han lät precis som en fiskmås när han började skrika, han är väldigt stor och bastant, underbart söt. Han kallas numera för Ripton.

9. Meryl S
(Myran) - Värdens bitigaste valp jag träffat. Men underbar ändå, sanslöst mysig.

10. Jamie Lee
(Jamie) - Charmtrollet med den breda bläsen, underbart gullig, vacker och underbar. Lovordad va? men det är min vovve!! Hon och Flisan bor kvar "hemma" och kommer alltid att göra det. För de är riktiga familjemedlemmar nu. Trotts att de inte är rumsrena än. Men de är endast nio veckor gamla.

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag gör dom i photoshop cs2 och testar mig fram med olika funktioner och brushes :) Det är inte så svårt när man väl lärt sig lite, det är bara öva, öva & öva :)

Kul att du tycker dom är fina! :)

2008-09-07 @ 08:59:37
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: XONX

Trevligt :P

2008-09-07 @ 09:06:20
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Jennie

oj de va många :)





svar; HAHA :P asså.. Jag ligger i min kompis knä. Hon har ena handen under min arm och sen så ligger jag lite konstigt med andra armen ;P

2008-09-07 @ 09:22:42
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0