24 april

Idag har jag klarat av några uppgifter i skolan, så det ska bli skönt att stryka från listan. Bland annat muntliga nationella i svenska b har jag gjort. Enda negativa med det var att jag var så fruktansvärt nervös, så de gick inge bra. Sen har jag fotat och fotats i studion, måste säga att det är roligare att fota än att fotas! Usch, jag gillar verkligen inte att vara med på bild, som alla kanske redan vet :P Jag är såååå mycket heldre bakom kameran än framför!

Sen såg vi även en snutt av en film på historian, om första värdskriget. Inte alls roligt, gillar inte krigs filmer, men måste man se den så måste man. Får väll se vidare på tisdag tror jag :/ 

Men trött som en tok är jag i alla fall, så tandborsten och sängen väntar. Slut efter en skolvecka, då är allt precis som vanligt. Nej tandborsten och sängen var det som gäller! (fast jag fastnar garanterat framför CSI)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0