Helgen

Söndag idag, jag vaknade i morse och tänkte "guuuuuud vad underbart med lördag" men icke sa nicke, det är måndag i morgon, bara stiga upp och åka sju tåget till skolan! Underbart, verkligen...

Lördagen spenderades på cykeln och med plånboken i högsta hugg. 3500 lyckades mamma, syrran och jag spendera, 500kr på apoteket (så går det när man är allergisk), 590kr på djuraffären (koppel och utställningskoppel) och resten på intersport (skor!) så två par nya dojor står i hyllan nu!

Söndagen däremo spenderades i en solstol, så lite brunare har jag blivit, så man inte är vitare än klänningen sen på studenen! hahaha den risken finns ju om man inte solar lite! Sen har farmor och farfar varit här och grillat, mumsigt värre, åt en massa goda grönsaker och en underbar bit flinta stek!

Men nu väntar ett jumpa pass med Carina och en stund på soffan. Jag hoppas ryggen pallar med ett jumpapass, har en nerv i kläm eller två. Det gör så grymt ont att böja sig ner. Fattar inte vad jag har gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0