4 April

Igår var det grill premiär här hemma, efter hårt arbete hela dagen bestämde vi att vi skulle grilla. Så underbart, ännu ett steg närmare sommaren! Vi höll på ganska länge ute, även grannarna jobbade hårt, den ena hängde tvätt utomhus medans den andra eldade :P Bra jobbat :D

Idag är det mulet och tråkigt utomhus, så jag vet inte vad vi ska hitta på, troligen ska jag, mamma och syrran fixa det sista på altan, köra lite högtryck, olja stolar, bord och golv. Sen är allt klart, tror jag :) Då är det bara studsmattan kvar och så saknas ju sommaren!! :D Men den kommer väll snart?!

(och jag är frisk igen! Tror jag käkat något som var dåligt, ingen annan blev sjuk och jag käkade middag igår, så de måste vara något sånt, tack och lov så slapp jag magsjuka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0