Ännu en trevlig överaskning! :D

Men denna gång var den inte från mamma och pappa, utan från bemaningcentra! Jag har fått jobb, hela sommaren som vikarie. Dock vet jag inte vart ännu, men troligen en blandning av förskola (jag är utbildad barnskötare) och innan hemtjänsten, men det är i kommunen (jag slipper pendla!), så från den 1/6 till 31/8 kommer jag hoppa in lite vart stans. Super, perfekt, underbart, dock sprack alla sommar planer, men det får vi lösa på något vis. För allt löser sig! :D Jag kommer i alla fall tjäna pengar, vilket betyder en ny mobil, nya kläder och en massa annat skoj med kompisarna och självklart saker till Jamie Lee.

MEN JAG HAR ETT JOBB!  *dansar av lycka*

(är inte längre arbetslös/arbetssökande, jag är vikarie!)
Över sommaren i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0