Arbetsintervjun

Kom nyss hem från arbetsintervjun, de var så trevliga och goa så nervositeten fick snabbt över! De andra som även var där var trevliga och snälla, så nu är det bara hålla tummarna att man får jobb i sommar. Dock verkar det vara jobb över hela sommaren, så man får väll vara ledig i höst istället?
Men håll tummarna, för jag behöver jobb (och pengar!) För jag kommer bli galen om jag bara ska sitta hemma och vänta på nya jobb och arbetsintervjuer.

Men nu ska jag ta mig lite lunch, ge hundarna lunch, packa träningsväskan och bege mig till skolan för att plugga projek och träna. :) Kommer hem sent ikväll, men det är sånna smällar man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0