En trevlig liten överaskning

Fick en trevlig liten överaskning av mina föräldrar idag, ibland är dom sååå underbart gulliga!
Jag har under den senaste tiden, veckorna, dagarna, kanske man ska säga tjatat om ett nytt objektiv. Jag ville ha ett som täckte 18-300, men de fanns självklart inte, men jag hittade ett 18-250. Men de var tydligen inte lika bra, bla bla bla, den som ändå förstod allt prat. Men idag fick jag ett paket, gissade vad de kunde inne hålla men jag trodde det var för bra för att vara sant!

:D Det var ett nytt objektiv!! :D
Sigma AF 70-300/4-5.6 DG APO Zoom Macro Sony
Jag har redan blivit lite små kär i det! :D Det fungerar superbra!!


(Bilden är från fotofabrikas.it)


Men nu är det dags att hoppa i säng, som vanligt går tiden väldigt fort på kvällarna. Denna kväll har spenderats i skogen med hundarna och kameran. Sen PROJEKTARBETE eftersom det är redovisning på onsdag... Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0