Flitiga Liza

Ibland i alla fall, nu har jag gått igenom x antal jobb men de verkar inte finnas något som passar perfekt. Något måste det finnas, men inte. Antingen ska man vara 40+ are eller så ska man ha tidigare erfarenheter från de ena eller det andra, något som jag inte har fått ännu. Men ett jobb till har jag hittat som jag ska söka i morgon. Jag har även fyllt i papprena som ska skickas till polisen och kopierat klart alla papper som jag ska ha med mig till intervjun i morgon! Så + i kanten till mig! :)

Dock har jag inte gjort alla läxor som jag måste göra, så där försvann pluset igen. Men i morgon kanske jag lyckas göra någon uppgift, som PMet till muntliga Nationella kanske. Vad jag nu ska prata om vet jag inte. :S Usch usch usch för alla läxor som ligger och släpar & som kommer som nya. Jag har aldrig varit så skoltrött som jag är just nu!! Aldrig!! Det ska bli så underbart med studenten, även om jag inte har en aning om vad jag ska göra sen, men det är ett senare problem, för jag måste måste måste klara skolan nu! Även om jag har god lust att ge upp.

Var lite flitig i skolan också, vi jobbade hårt med projektarbetet i närmare tre timmar, så snart är det helt klart(!) och ska lämnas in, hur underbart som helst. Det är en av de större bördorna just nu, även historia och religion trycker hårt. Så det ska bli underbart när det är klart. Har även besökt en thailändsk familj, de var som ett tempel i deras lilla hus, huset såg ut som ett vanligt Svensson hus, men inte på insida, de var som att kliva in i en helt annan värld. Han berättade på knackig engelska om Buddha och Budismen, mediterade i tio minuter med oss och sen tackade han för sig. Ett mysigt besök måste jag säga, är väldigt imponerad av hur han lever och framförallt hur det såg ut inne i huset!

Nej en dusch och några timmars sömn innan de bär av till kommunhuset för intervju, ett jumpa pass med friskis och svettis i Haninge och en massa plugg. Det är morgondagen det. Sen en massa mys med hundarna, men det är ju en självklar sak!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0