Nationellt prov

Innan vi kom igång med provet var det en massa problem, datorer hit och datorer dit, men det löste sig någorlunda, hade satt rumpan på stolen, då meddelar hon som startar upp oss att vi måste byta klassrum, för det finns mera eluttag där inne. Så det är bara packa ihop allt igen och byta sal. Lättare sagt än gjort, men nu sitter nästan hela klassen med en dator under näsan och hoppas på ett MVG :P


10.15 Efter en timmes skrivande har jag fortfarande inte bestämt ämne, jag har ingen aning om vilken jag ska välja. Jag velar fram och tillbaka mellan två olika. En med egna erfarenheter eller en om internet. Svårt att välja måste jag säga, den ena "svartlägger" jag lite skolor och skit i medans den andra drar man upp allt skit om internet... Men jag tror jag ska skriva båda och sedan lämna in den som är bäst. Men jag får se, det är trotts allt fyra timmar till man får skriva.


10.45 första eleven kopplar bort sin dator och gör sig redo att gå hem. Tycker att tiden går ganska fort just nu, har skrivit ett A4 på ena uppgiften så jag ger upp den andra. J lättast så :P men jag tvivlar på att jag är inne på rätt spår, men jag hoppas det kommer bli ett godkänt i alla fall. Förhoppningsvis högre, om jag nu inte misstolkat allt!


10.55 dags för en liten rast, vi var några som gick ut och pratade om hur de går, om man är klar eller inte. Men absolut ingenting som hjälper den ena eller andre!


11.05 Bläääääääääääääääääääääääää! För detta, nu längtar jag härifrån. Sitter och funderar på en massa skit bara, som hur de går för den andra gruppen i andra huset. Förhoppningsvis är det någon som åker samma tåg hem och sådana saker. (och en massa annat jag inte orkar rabbla upp) Hahaha märker att jag använder "slang" när jag skriver i detta inlägg, men inte när jag skriver i det jag ska lämna in innan klockan tre idag. Nu känns allt jobbigt, jag vet inte vad jag ska fortsätta skriva för att bli klar, är inte alls fokuserad längre. Man hör hur de andras tangentbord rasslar på som tusan. Undra hur många  ord som skrivs idag, som delitas och skrivs om. Ojojoj vad många det måste vara. Själv har jag väll skrivit allt mins en gång extra.


11.25 första utskriften för att läsa igenom och ändra? Kanske höra med läraren om hon kan skumläsa det hela J och bara ge en vink om jag slösat 2½ timme eller inte.


11.40 har paserat tre sidors gränsen.


11.55 (20 minuter till lunchen.)


12.10 andra utskriften, klar? Skrev ut, hittade ett fel så jag ändrade och skrev ut igen. Så nu ska jag åka hem och njuta av en ledig eftermiddag! Blir väll en promenad med Jamie Lee och bara njuta. Har lite läxor, men de skjuter jag på ett tag till! :D


12.53 sitter i VH och väntar på att få åka hem, men som vanligt ska man stå här några minuter extra, bara för att känns det som.  men det blir en solig eftermiddag hoppas jag på, så jag kan ge mig ut och njuta av dagen, njuta av att ett delmål till är avklarat innan studenen!


Lärarna försökte hålla oss kvar så länge som möjligt, men vem fasen vill sitta kvar i onödan? När man känner sig klar så går man ju. Kanske borde stannat och läst igenom lite mera men vad faan, jag hoppas på ett godkänt, blir det bättre är det bara ett plus, blir det sämre ja, då får jag väll komplettera på något sätt.

Nu ska jag ut i solen och njuta av dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0