Och så pajade kameran oxå

Mitt i allt elende så tog kameran sitt pick och pack och sa upp sig. Eller jag tog två kort, stängde av den och den bara raslade till, startade den igen och de raslade som bara den, stängde av den och gav den till pappa. Han med sina lustiga komentarer sa "jag har ingen aning om vad fan du gjort" fast han ståt precis brevid mig och sett allt jag gjort, så jag ger honom en smäll i bakhuvudet och lämnar kameran i knät på honom. Pappa har också en sony kamera men inte samma model, så han provade om oblejktivet strulade och självklart. Så egentligen är de inte kameran, de är "bara" obljektivet. Så i morgon blir det en vända förbi Expert för att be dem skicka den på lagning, har ju kvar garanti på allt så de ska väll inte vara några problem, den är ju endast åtta månader ung. :/ Sen kommer man väll få vänta ett bra tag innan man får tillbaka den. :(

Sen kanske man ska passa på att köpa sig ett nytt objektiv, har varit sugen på det ett tag, men jag vet inte om jag har pengar till det, om de nu är så att man ska bli en arbetslös fialotta som inte får in en enda krona! Då kanske det är dumt att slösa pengarna på ett objektiv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0