Plugg plugg plugg

Sista dagen på det sista lovet man har, hur ska man spendera den? Joo med att plugga så klart! Jag ger fasen upp snart, hatar att plugga, har ett grupparbete om BO (banrombudsmannen), projektarbetet (skulle vara klart för länge sedan), muntliga nationella och tre högtider att skriva om (en ska jag bara kompletera, en skulle vara inne för länge sedan och den tredje vet jag inget om) Låter superbra va?

Tror jag kommer ge upp snart, tar en alvedon och går ut i de vackra vädret istället. För klockan tre kommer Farmor och Farfar hit och grillar, tredje grillningen i år, ganska bra jobbat va? :D

Nej, plugga eller ge upp... Svårt att gissa vad jag kommer göra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0