Shopping, bio och mat

En lång dag i sthlm med shopping, bio och mat. Nu ligger jag raklång på soffan och är 2000 kr fattigare, men lika glad är jag för det. Har troligen köpt klänning till både studenten och skivan, inga klänningar jag hade tänkt mig från början, men jag tycker de får duga. Ett par jeans eftersom mina favorit jeans envisades med att gå sönder, fyra linnen, en polotröja, t-tröja, en annan tröja och lite annat onödig, som bara följde med. :) (får se om jag orkar fota allt i morgon, vi får väll se om de kommer några bilder här eller inte)

Nu ska jag se en CSI innan jag stupar i säng, får se vad morgondagen har att bjuda på.

Har lyckats superbra idag, när jag skulle in till sthlm så hamnade jag mitt i Gotlandstrafiken, sen kan jag inte påstå att de var lite folk på tåget hem heller, för jag hamnade mitt i Gotlandstrafiken ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0