Trött, tröttare, tröttast

Just nu kännes det som jag skulle åkt genom en mangel. Tränade i lördags utan att stretcha, sen kratta jag löv ca tre timmar på söndan, sprang en sväng i skogen med mamma och alla hundar, sen tränade jag kampsport på hälsopedagogiken. Så nu är alla muskler i kroppen relativt möra, har ont i ryggen som en tok! Även benen är lite små trötta. Så jag kommer nog vara lite mör i morgon, sen är man tillbaka igen :) Hoppas jag i alla fall. :P

Men de var härligt, men kallt, att promenera igenom hamnen. Förstår att de var kallt, temometern visar på nollan.

Nej jag fick inte många timmars sömn i natt, så nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova några timmar. Kusinerna är hemma igen, lika så faster min. Så nu hoppas jag att de är lugnt ett tag.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0