Datanörden tar ledigt ;)

Över ett dygn sen man satt framför datan :) Rekord! hahahaha
Igår var det grillkväll hemma hos en kompis mitt ute i ingenstans, men trevligt hade vi ändå :) Var länge sedan man skratta så mycket så man knappt kunde andas och magen krampade tills man nästan spydde :P Men ett gott skratt sägs förlänga livet, så de var bara nyttigt och roligt :D

Idag har jag gjort lite nytta bara, spolat av trappen, så jag är super darrig på ena armen. Någonting som ingår... sen var det middag hemma hos farmor och farfar, mumsigt som fasen! Men nu ska jag ut och busa med hundarna på studsmattan. Så fort man hoppar lite blir Flisan helt galen, skäller, hoppar och bitts (på skoj). Jamie Lee som är lite segare, fattar inte vad Flisan skäller på så hon skäller när hon sitter på kanten av studsmattan :D Galningarna :) Zindy tycker bara att valparna är jobbiga :)

Nej nu ska jag dra en tröja över huvudet och gå ut igen, de är mycket roligare ute med busungarna än vad det är inne :) Så tack och adjö, roligare än så här blir de inte... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0