Värdelööööööööööööööst!

Just nu känns allt värdelöst, nyss var allt bra och roligt, men inte längre. Nytt objektiv, jobb över sommare och allt verkade bra. Nu är allt på botten igen, bråkar med mamma och syrran, mamma tror jag kommer att vara kapabel att köra bil dagen efter studenten, jooo tjena. Projektarbetet strular mer än någonsin, office open sabbar dator och skrivare, det är 36 dagar till studenten, 36 dagar för mycket! Ska upp om sex timmar igen och jag är redan så slutkörd att en veckas lov knappt kan rädda mig. Tyvärr kommer det nog bli massor med skolk den närmaste tiden.
I morgon är det projektredovisning, jag kommer sova igenom denna dag, jag tror inte jag kommer klara att redovisa. Tyvärr. Paniken är för stor redan nu...

Tack och adjö, från en som tycker att skolan, livet och ALLT suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0