x i taket

Kvällen blev inte som planerat, men så är de ju nästan alltid, livet kommer emellan ibland. Men det blev en joggingrunda ute på lövet (japp ni hörde rätt, Jennifer joggade! dags att rita ett X i taket). Sen en sväng upp till kusinerna för att vara "barnvakt". Mammsen deras kom hem viv halv fyra på morgonen, då knatade mamma hem igen. Själv gick jag runt tolv tiden för att få några timmars sömn.

Skolkar lite från skolan idag, för jag orkar inte med den längre, samt att jag har så ont i kroppen - träningsverk från städning och träning. Jag säger varje gång till mig själv att jag måste stretcha men inte fasen gör jag det ändå. Som tur var hade vi kampsport i skolan idag, så de blev stretching därefter så nu är jag bara allmänt mör.

Ska försöka plugga som jag så många gånger försökt redan, men jag lyckas inte denna gång heller verkar det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0