Ännu ett grönan besök!

Nästan hela dagen har spenderats på grönan, kan inte påstå att jag åkte särskilt mycket saker eftersom de var köer överallt! Men lite åk i regnet blev de i alla fall :)
Prövade även på insane, inte att rekommendera kan jag säga, de värsta jag gjort på länge! Usch och fy för den! Men jag har i alla fall prövat den! :)

I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på, Skellefteborna åker hem, mamma och pappa jobbar och syster yster börjar skolan igen. Så jag får sitta hemma och njuta, med tre gnälliga hundar! Kanske inte så dumt om man ska arbeta hela helgen, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på :P Kanske en vända på "stan"? En heldag framför datorn och fixa med semesterbilderna eller en heldag i skogen med hundarna? Vem vet, tiden får utvisa! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0