Äta eller inte äta...

Känner inte alls för att käka, har ingen matlust alls längre! Igår gick de bra, men inte idag, inte i förrgår och dagarna innan... Så jag vet inte om jag ska ta en bit paj eller inte. Känner inte alls för det, men kroppen börjar strejka, huvudvärk, trött och alla galenskaper, men snart är de dags för en alvedon igen! Allt för att klara av att jobba denna helg! (pengar, pengar, pengar, skit i hälsan!)

Så jag ska försöka pina i mig lite mat, får se hur det går... :/

uppdatering 19.20

Inte äta blev det, för maten var gammal, frukten var mosad och hade kladda ner hela väskan, så de blir lite blåbärspaj med vaniljsås till... Ingen direkt nyttig mat, men de får gå för denna gång. Får se till att äta något mera matigt när jag kommer hem istället vid halv elva ikväll. Eller kanske en kopp te och en macka. Får se vad man är sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0