De där med rubriker...

Känner mig lite rastlös, försöker hitta på saker att sysselsätta mig med... Men jag lyckas inte riktigt. Faster K var här idag och hämtade godiset vi köpte på båten åt dom, en sväng i skogen, matlagning och nu sitter jag framför datorn som ett fån. Har precis kastat ut min stationära dator, använde den aldrig, den stod bara i vägen och samlade damm! Så nu åkte den ut. Med stora datorn åkte en massa kablar och sladdar, så nu äntligen kan jag skjuta in min datorstol under skrivbordet! och så fick hårddiskarna plats på skrivbordet! OCH det finns lediga uttag... Vad ska man fylla dom med montro?
Äntligen börjar de se lite skapligt ut i rummet. Bara sängen som ska bäddas, handdukarna in i badrummet, garderoben som ska rensas, sen är allt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0