...

Idag hade jag några timmars arbete på en förskola, hur underbara barn som helst! Åhh vad underbara! I morgon ska jag tillbaka som personlig assistent, sen har jag inget mera jobb inbokat, har skrivit på papper för tre månader till så vi får väll se om jag får något mera arbete eller inte. Tydligen är de mycket sjukdomar som går mellan personalen och barnen nu, så förhoppningsvis får jag jobba lite.
Skulle vara skönt med lite ledigt, men samtidigt behövs pengarna!

Nu ska jag sova lite, får se om jag kan få tillbaka huvudkudden, Flisan har ockuperat både täcket och kudden samt halva sängen! Hmmm....

Fredag: Jobb 9-14
Lördag: Ledig? Skärgårdsdagen och fira en kompis i Stan.
Söndag: Ledig? Fira farfar.
Måndag: Klippa mig kl 16

Sen ledig några dagar? JAA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0