...

Idag har de varit en konstig dag, först ett jobb mellan 9-14, sen ville bemanningen ha mig att jobba 14-21. Okej, när ska jag hinna förflytta mig, äta, andas och vara människa då? Så jag fick två timmars "rast" på den lilla stunden han jag till veterinären för att röntga Flisan höfter, äta, duscha och säga Hej till hundarna, sen var de bara vidare till nästa arbete!

Som tur är gick de väldigt bra, tack vare min snälla mamma som bakade en tacopaj till mig! Annars hade jag aldrig i världen överlevt hela dagen!

Nu ska jag sörpla i mig min smoothie och äta lite honungsmelon, bara för att de är så underbart gott, sen är de sova som gäller! Trött som en tok, jag som tänke ta de lugnt och njuta av helgen när jag slutade vid 14 tiden, men tji fick jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0