Full rulle!

Dålig uppdatering den senaste tiden! Kanske kan bero på att jag spenderat en underbar vecka i Finland! Han inte mer än komma hem förens jag längtade tillbaka dit. Så kan de gå, får se när det går att planera in en ny resa dit.

Kom hem vid tio tiden på tisdag kväll, mötte några gamla vänner i "centrum" som jag snackade med innan jag kom hem till kaoset! Hundarna var överlyckliga över att vara hemma igen och slippa alla löplinor och koppel, så de blev några race igenom huset och runt tomten. Mitt i allt börjar Jamie Lee spy, så de blir torka spyor åt både höger och vänster, Sen mitt i allt försvinner Jamie Lee, hon är helt borta! Hon har gladeligen traskat upp på övervåning och kissat i min säng! En underbart glad och överlycklig matte hittar henne i syrrans rum i full färd med att busa.

Så dagen har spenderats i länna där jag inhandlat ett ny madrass till sängen, samt köpt en ny extern hårddisk! Så snart ska jag äntligen krypa till kojs på den nya madrassen, Zindy har dock tagit över halva sängen så jag vet inte om jag får plats... Får se hur de slutar! Hundskrällena små.

När vi kom hem från Länna hittade vi hundarna överlyckliga och i godan ro tuggandes på tuggben, jaha tänkte vi och trodde det var pappa som gett dom... Men så var inte fallet, de hade själva hittat en påse med fem stycken tuggben som de glatt knaprade i sig! Själv servering på hög nivå! De var bara att öppna baggen lite mera, trycka ner nosen, sno benen och dela till resten av gänget som glatt väntade på en del av bytet... Sen att påsen låg kvar på golvet och att de var fem ben utspridda över hallen och köket, de gjorde inget, för matte märkte ändå inget???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0