Gott om uppdatering var de ont om!

Hinner inte med att uppdatera här längre. Bara en massa jobb hela tiden, eller för de mesta i alla fall :)
Igår var de sju timmars arbetsdag, efter de kom farmor och farfar ner till oss för att käka lite kräftor och ha de trevligt. Sen var de bums i säng, idag var de en tolv timmars arbetsdag, några timmar spenderades inne i sthlm på djurgården (bilder kommer senare) och några timmar på jobbet. Om ganska exakt tolv timmar är de jobbet som gäller igen. Ingen rast ingen ro längre... Men troligen blir de en lugn dag i morgon, med inget att göra dom nio timmarna jag har pass.

Datorn får jag inte heller ha med på jobbet längre, får se om den dumma regeln försvinner på tisdag när dom fast anställda har möte. De är bara vänta och se.

Nu ska jag sova några timmar innan de är dags att jobba igen!

Ha de super, kramar

(bilder från finlands resan e på ge, hoppas jag hinner fixa till dom på måndag när jag är ledig?!)

Fredag: 9-16
Lördag: 08-20
Söndag: 11-20
Måndag: Ledig?!
Tisdag: 08-20
Onsdag: 09-16
Torsdag: 9-14
Fredag: 09-14

sen är jag förhoppningsvis ledig några dagar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0