Grannfesten

Igår var det som sagt grannfesten. De var en trevlig kväll med massor av skratt, vin, öl och snack! Maten var supergod, massor med sallader, röror, kött och annat gott!

Vädret var inte hela tiden på våran sida, men de gick ganska bra ändå. Vi kurade ihop oss och ML tränade inför husvagnssemestern! Han tryckte in sig i ett hörn bakom två stolar! Trångt värre var de i alla fall för honom. Nästan så att han inte kom ut därifrån i alla fall, men han trivdes bra. :P

Massor med roliga berättelser kom fram, som bröllopsnatten när de började brinna och dom bodde på 27 våningen, resan med husvagnen som inte användes, flisorna som flög från stugväggarna när de snarkades som mest! Roligt hade vi, har inte skrattat så mycket på så länge! :)

Vid 12 tiden började grannarna skruva lite på sig, några gick hem, resten stannade, sen skulle jag lägga mig tänkte jag och då började alla skruva lite på sig och de tog ytterligare en timme innan jag helt slut låg i sängen och sov som en stock! Jag la huvudet på kudden, sen sov jag!

Nu sitter jag på jobbet igen, jobbar 11-22, och nu ska jag fixa till lite middag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0