Gratis fotobok från fujidirekt!


bild från: http://www.fujidirekt.se/blogga/

Hittade ett superbra erbjudande från fujidirekt på http://donotpanic.blogg.se/ blogg. Tänkte direkt att de är bara haka på och testa! Så nu har jag anmält mig för att få hem en fotobok alldeles gratis! Gäller bara att välja ut favorit bilderna, vilket är de svåraste jobbet, ska man välja semesterbilder, släktbilder, från studenten eller göra en härlig blandning av alltihopa...


Har tidigare beställt fotografier från fujidirekts/fujifilms hemsida sida och blivit supernöjd, även några förstoringar av fotografier, klistermärken för att sätta i hundarnas pass och ett gäng med almanackor har inhandlats. Varje gång jag fått hem produkterna har jag varit super nöjd så jag håller tummarna att fotoboken är minst lika bra som deras andra produkter. Eftersom man får en gratis, förlorar man ju inte på att testa, kanske blir så att man beställer flera i framtiden?!

Erbjudandet FUJIFILM har denna gång är en gratis fotobok! Har tidigare inte vågat testa deras fotobok då jag inte vet om den är värd så mycket pengar, vad de är för kvalitet på den och hur den kommer att se ut i verkligheten. Men snart har jag förhoppningsvis svaret på det! En härlig bok att visa för släkt och vänner, istället för att alltid ta fram de vanliga fotoalbumet, så har man en speciell bok nästa gång! Inte helt fel.

Fotoboken hittar ni på www.fujidirekt.se/fotobok eller www.fujifilm-fotobok.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0