Jobb, jobb och jobb

Denna vecka är det en del jobb, inte allt för mycket, lagom! Nått 12 h pass, nått 9 h och några 5 timmars. Ska även hoppa in på en förskola nu! Så jag hoppas några förskolelärare blir sjuka så jag får jobba :P Visst jag vill ha jobb, men jag önskar inte att andra blir sjuka så jag får jobba istället.

Idag var de jobb 9-16, några av timmarna spenderades nere på stan... Vilket leder till shopping. Så idag införskaffades en tröja jag länge velat ha, dock kostade den 300 kr. Men nu när man inte lever på studiebidrag längre kan man unna sig lite :) (läs, lönen trillar in i morgon!)

Har setat och räknat på lönen, dom gav mig hela 18.30 kr för lite i lön... Men jag orkar inte bråka om 18.30 kr, känns lite dumt! Men jag ska hålla koll så jag inte får för lite flera gånger.



En kompis har precis fått en liten bebis, hon får skriva själv på sin blogg om de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0