Mobil räkningen lär slå i höjden!

Använde mobilen ganska mycket i Finland så jag undrar hur den räkningen kommer att sluta! Ganska dyr antar jag, blev över 150 sms den veckan, jag som inte skulle använda telefonen alls! Även några sms trillade iväg till Cathrine i Frankrike... Så vi får se om de blir en dyr historia eller inte!

Men jag måste säga att de var skönt att ta semester från datorerna och tvn. Bara njuta av livet på landet. Men jag saknade min säng och en dusch, sägen jag fick sova i var inte alls skön, hård och liten... Sen att basta och endast kunna tvätta sig i baljor var inte de lättaste, håret var lite för tjockt för att jag skulle kunna skölja ur shampoo och balsam, så nästa sommar blir de kort hår inför resan :P Men annars var allting super, längtar tillbaka som bara den!

DNA
Fi sonera
Fi elisa
AMT
Tele 2

Lite variation på mobilen, ena dagen vaknade man upp och de stod DNA, nästa hade man Fi Sonera. Så kan de gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0