Wakeboard SM

Hatar att hitta på rubriker, tråkigaste som finns!

Idag har de inte hänt så mycket har varit och kollat på wakeboard SM en stund, inte för att jag fattar särskilt mycket av sporten var de ganska roligt att se, trotts att alla vurpade hela tiden! Han som satt och snackade i micken hela tiden kunde inte vara tyst många sekunder. Han pratade om allt mellan himmel och jord, sen kom han fram till att båtarna dom använder hälls det en massa vatten i för att göra dom tyngre, så att skrovet (?) sjunker ännu mera, de leder till att de blir mera och högre vågor för åkarna att hoppa på. De var lite intressant tycker jag!

Trodde att de var förra helgen som de var Wakebord SM, men icke, de var denna helg! Så jag missade den inte i år :)

(bilder kommer senare)

Nu ska jag ner och se på en film, får se vilken de blir denna gång!



Beställde LCD skydd från cyberphoto i förrgår och fick hem varorna idag! De gillar jag :) Plus till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0