12/12

De där med energi... Hur fasen ska man få det? Jag sov super gott i natt, men ändå vaknade jag trött! Jag fattar inte det. Men jag hoppas de ger med sig, för nu är det dags att dra på sig lite finare kläder, sminka sig och bege sig till kuselinerna för att fira några födelsedagar, en förlovning, lilla jul och lucia. En massa saker på en och samma gång, bara för att jag blev sjuk fick vi slå ihop allt.

Sen ikväll ska vi släpa fram granen, vet att de är super tidigt, men jag vill ha lite julkänsla NU!! Har hört lite rykten om att vi blir "våld" gästade över jul oxå... Vet inte om det stämmer eller ej, men lite besökare från Skellefte är troligen på väg ner till oss. :) Jag hoppas det stämmer!!

Nej, dags för smink, ordentliga kläder och lite energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0