14/12

Dålig uppdatering och sämre kommer det att bli!

Nu kommer det att bli tre dagar med en massa jobb. Och förhoppningsvis en ledig helg då mamma fyller år! Men man vet ju aldrig, även om jag kan ta ledigt men de känns inte bra, för då har jag aldrig en chans att komma upp i heltid.
Dagen har spenderats i köket, jag (syrran och mamma var med oxå) har bakat 70 lussebullar och tre satser med ischoklad! Så de blir en massa att mumsa på till jul :) Nu ska jag hänga tre maskiner med tvätt och ta en snabb dusch.

Tisdag: 07:30-19 (personlig assistent)
Onsdag: 07:30-15 (personlig assistent)
Torsdag: 07:30-16 (personlig assistent)

Måste säga att jag är glad att jag slipper stå ute på något dagis nu när det är kallt och snö, usch för det! Tack och lov att jag får jobba som personlig assistent istället :P I morgon är en tidig dag, så nu ska jag bege mig till duschen och sedan sussa gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0