27 december

Dagarna bara springer iväg! Förstår inte vart tiden tar vägen längre... Den räcker inte till i alla fall! Skulle för länge sedan ha sammanfattat hundmässan, lucia, en massa arbetsdagar och en massa andra saker. Men de har jag minsan inte hunnit med!

Men nu är julen mer eller mindre över, väntar bara på att få alla julklappar inplockade och sorterade, någon som är frivillig att göra det? Nehe, tänkte väll det! Så i morgon (idag rättare sagt) blir de till att röja upp här hemma och fixa plats för alla gäster som kommer :)
Släkten åkte hem till skellefte igår, dom skulle egentligen stannat en dag till men vågade inte för de ska komma världens oväder tydligen, så dom for lite tidigare. Så de blir lite snabbstädning och sen kommer ett gäng med kompisar hit istället! De ska bli super roligt! Egentligen skulle vi ut i skogen (hon bor mitt i ingenstans) men de sluta med att vi skulle vara här istället, blir lite lättare.

Annars rullar de på för fullt! Skottning, wii, hundpromenader, matlagning, datorn och allt annat som tillhör vardagen. Men mestadels av tiden fördrivs med skottning, wii och hundarna :) Fungerar bra när man har några dagars ledigt!! Får se när jobbet hör av sig nästa gång...

Nej nu ska jag sova några timmar så jag orkar slå pappa i basket i morgon! :P
Sov gott på er och en god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0