28 december

Gårdagen var supertrevlig, hade ett gäng med goa vänner hemma! Vi käkade gott och snackade en massa skit, så sent i säng och upp tidigt. Så gissa om ögonen går i kors nu, har "bara" jobbat 12 timmar idag. Självklart blev det strul och färdtjänstbussen kom inte som den skulle och vi fick glatt vänta över en timme på den. Men hem kom vi i alla fall :)

I morgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, en sväng till Lidl ska jag i alla fall, ska köpa en världskarta där :) och lite annat skit dom sålde. Annars kanske de blir lite jobb eller hjälpa mina kära farföräldrar att flytta. De återstår att se! Nu ska jag krypa ner i sängen, kan säga att jag ångrade att jag över huvud taget klev ur den idag! Fast arbetstimmarna behövdes, lika så pengarna jag tjänade! :)

Natti natti

Ska försöka tömma kameran och ladda upp lite bilder här, öven skriva sammanfattningarna :P

Nej, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0