Ännu en dag har paserat i livet!

Ja, så är det. Varför jag inte ligger nerbäddad i min säng och sover för länge sedan undrar jag just nu! Men jag fastnade som vanligt framför tvn och datorn... Har börjat kolla efter någonting att eventuellt plugga till våren, men jag vet inte... Får alltid tokiga ryck på nätterna som jag sedan ångrar på dagarna! Men vi får väl se.

Har lyckats hålla mig vaken åtta timmar på jobbet idag, inte helt fel :) Jag lyckades!! En massa glada föräldrar var och kollade på sina barn och lussefirandet! Väldigt mysigt måste jag säga, även om de var en dela att göra emellanåt. Lusse Kronor åt alla håll och kanter, glitter, kaffe, bullar, pepparkakor, saft, ja en salig röra! Men vi fixade det. Han inte mer än äta en macka när jag kom hem innan jag slocknade på soffan! Sen spenderade jag över en timme i telefon och snackade en massa skit ;) Och nu är jag fast här, ska kissa hundarna en sista gång innan jag nannar kudde igen! Måste säga att jag är grymt trött!! Men de ska gå, i morgon är det "fest" hos kuselinerna och på söndag mässa, sen en underbar vecka med jobb igen!

Lite sömn här och var, resten får vi ta igen när vi blir pankisar! ;)


Komma igång med träningen kanske vore något oxå?
Det får garanterat bli ett senare problem!!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0