Fredag och lördag

Får väll börja med att snabbt sammanfatta fredagen. Åkte in till sthlm för att bara gå runt och njuta av den stora staden, juldekorationer och alla julmarknader som finns där inne! Även en sväng förbi kungsan för att kolla på alla konståkare han vi med :) Det kommer bilder så småningom, när jag har ork att tömma kameran! (tog med kompaktkameran, så de är inga höjdar bilder, men hyfsade, har blivit på tok för lat för att släpa med mig systemkameran) :/
Efter många timmar inne i sthlm så fortsatte vi ner till haninge för en snabb middag på donken innan vi for hem till Jennie för att fira henne. Slutade med att jag var hemma vid ett tiden. Men vi hade super roligt och vi skrattade xxxx antal gånger, minst!

Idag lördag blev de väll inte fullt lika roligt, först en sväng till farmor och farfar för att tömma ena förådet, men de blev en massa sopor, så nu måste vi fara till sopstationen för att bli av med det... De kommer att bli många vändor, tro mig! Fasen vad pankisar kan samla på sig saker!! :O Dagens middag blev Thai, supergott!! :) Efter det for vi och storhandlade, och åkte förbi Kina för att gratta henne! Man fyller ju bara en gång per år ;) Klart de måste firas!! :) En massa babbel, lite fika och några goa skratt blev det även där!

Men nu är det dags att sova, om ca 11 timmar ska jag möta en kompis på stan för att syna vår "stora" julmarknad, man promenerar igenom den på ca 2 minuter. Men vi lär väll sitta på Torsan desto längre... Sen får vi se hur resten av dagen ser ut. Som ni märker höll inte mina planer för denna helg särskillt bra! Som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0