Fullspäckad vecka...

"Råkade" tacka nej till jobb idag, känner inte för att jobba en dag på en ny förskola när man inte är riktigt 100% med i matchen... Så jag fick ledigt istället! Dom hade tydligen inga andra jobb idag :) Men resten av veckan är fullspäckad så idag ska jag bara ta de lugnt och baka en massa tårtor till helgen. Helgen är lika fullspäckad den... Så rast och ro får jag kanske nästa år?

Men jag tycker synd om våra stackars hundar som blir mer och mer understimulerade, stackarna får inte mycket träning alls längre... Men de ska vi ta tag i, någon gång...

Idag: Baka!!
Onsdag: Jobba 08-16 (personlig assistent) & (sen lite aktivering med hundarna, en hundträff i alla fall)
Torsdag: Jobba 09-16 (förskola) 16-22 (personlig assistent)
Fredag: Jobba 09-16 (förskola)
Lördag: Träffa och fira en massa saker med kusinerna
Söndag: Hundmässa (hundvakt efterlysses)

Nu har jag inte tid för datorn mera, har maräng i ugnen som ska ut, samma visa tre gånger om. Med andra ord, det blir tre tårtor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0