Fullt upp...

Men de kanske ni redan anande?
Dagen har varit fullproppad med saker, först en massa jobb efter en natt utan sömn. Men det har gått bra, har även fått en massa info om mitt framtida vikariat och de låter superbra! Försöker få kontakt med killen som hyr ut en av lägenheterna jag är intresserad av, men de verkar svårare än jag trott att få komma på en visning... Min efterlängtade almanacka har äntligen kommit.

Nu gäller det bara att komplettera önskelistan med lite kläder, men de orkar jag inte i kväll = jag kommer troligen inte få några kläder i julklapp :( Kanske får en slant istället så jag kan shoppa på mellandags rean istället? ;) Får se om jag hinner efter jobbet i morgon... Skulle även behöva shoppa något snyggt att ha på mig till lördag, men de kommer jag inte hinna... Så jag får väll dra något gammalt över mig istället. Något hyfsatt snyggt måste det väll ändå finnas i garderoben?

Men nu måste jag få några minuters sömn innan mitt 13 timmars pass drar igång, först på förskola mellan 9-16 sen som assistent mellan 16-22... Gissa vem som däckar sen?!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0