Gott & Blandat

Gott om uppdateringar var de ont om! Fler lär de väll inte bli heller... Den senaste tiden har de bara varit en massa jobb, dag ut och dag in, har inte varit mer än hem och sova innan de var dags att kliva upp och bege sig igen :( Men idag är de söndag och sista arbetsdagen för denna vecka ;) I morgon är jag ledig och sen får vi se hur det rullar på. Nu är det endast två timmar kvar tills jag börjar, så jag ska sätta i mig lite frukost (så här sent), jaga en middag, skrapa bilen och åka igen!

Igår var det mammas födelsedag, hon fick ett wii från oss i familjen med lite tillbehör, så nu ska vi spela det flitit!

Är lite sur på mig själv, i fredags slutade jag relativt tidigt, hade några minuter på mig att fota snön och en klarblå himmel, men vad gör jag istället? Joo jag somnar utmattad på soffan! Lyckat! Så vi får väll se om de blir några bilder på snön eller inte i år.

Nu ska jag mysa med mina underbara hundar innan jobbet! Måste säga att jag njöt något fruktansvärt av en sovmorgon!! Åååååh vad de var underbart!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0