Håller dessa planer

Denna vecka:

Måndag: Nada
Tisdag: Nada (skulle ha jobbat, men icke)
Onsdag: Nada (skulle på personal möte, men icke)
Torsdag: Jobba 07.30-12.30 (förskola)Personalmöte 14-16
Fredag: Ev. in till sthlm och sen hem till en kompis efter det...
Lördag: Morbror med fru tittar förbi
Söndag: Morbror med fru åker tidigt som fasen igen för att vara med i någon skott tävling...

Får se om morbror med fru kommer eller ej, han sa att han skulle fråga HSB = "hon som bestämmer" om dom ska komma förbi här eller inte.  Ja, vi får se om dessa planer håller, än så länge stämer NADA in ganska bra! Dom håller inte, får lite jobb inbokat igen. Jag hoppas jag inte drar igång för tidigt och blir sjuk igen bara... Men jag tror inte det. Måsta erkänna att jag verkligen längtar efter att jobba igen!! :)

Nu har jag sett första avsnittet av årets julkalender, kan inte säga mer än VÄRDELÖS!!

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0