Jobb, som vanligt?

Tretton timmar avklarat! Nu är det mindre än nio timmar tills nästa pass, hinner inte mer än hem och vända innan jag ska jobba igen känns det som! Men då kanske man får en liten lön sen i Januari oxå :) Inte så dumt. Och kanske några dagar i streck med ledighet? Skulle inte sitta dumt!

Jag har fortfarande dåligt samvete, men inte lika som i morse, men de finns kvar där i bakhuvudet... Stackars liten, men jag har pussat på henne en massa nu istället, så jag hoppas hon glömt det ;) Stackars Jamie Lee... Sådan elak matte hon har...

Dags att sova, i morgon är det lussefirande som gäller! (paus för att torka en spya, lille Flisan som ätit något dumt...) Men som sagt, dags att sova! I morgon är det lussefirande på en underbemannad förskola som gäller... Hur nu det ska gå? Bra hoppas jag på :)


Endel föräldrar förstår jag mig inte på, jag får inte skriva ut vem, vilka, och en massa. Eftersom jag har tystnadsplikt, jag hoppas jag klarar mig!
Men de var en förälder (1) som skulle hämta sitt barn (1) idag, de var bråttom som bara den, men barnet (1) ville såå gärna visa en massa saker, men nej sa föräldern. Vi ska hem nu! Så efter många om och men gick barnet (1) med. Så fort dom kom utanför grinden så sa förälder (1) sätt dig i bilen vi ska vänta på förälder (2) nu som hämtar ditt syskon (2). Varför i hela friden då stressa på barnet (1) om de ändå bara ska sitta i bilen för att vänta på sitt syskon och sin andra förälder?? Varför kunde inte barn (1) få leka av sig och ha roligt istället? Sånt förstår inte jag mig på! Dom hade ju inte bråttom för fem öre, istället fick barn (1) sitta i bilen nästan 10 minuter...

Hoppas ni fattar, de var två föräldrar och ett syskonpar. (Nu spryr Flisan igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0