Mer gjort på en dag, än på 10 dagar!

Ja, inte blir det mycket gjort dessa dagar när man bara går fram och tillbaka här hemma! Har massor att göra, men de blir ändå inte mycket gjort... Har börjat med lite små saker, som att städa i ordning och torkat av allt i badrummet, tömt lådan under sängen för att få dit en massa sängkläder, lagt in alla mina kläder, dammsugit och tömt papperskorgarna (minst sagt fulla efter denna förkylning). Så nu ska jag antingen ner på stan och hämta ut en julklapp och handla lite eller baka lussebullar. Får se vad det blir :)

Jag har gjort mer idag än jag gjort den senaste 1½ veckan! Ett tecken på att jag är frisk nu? För jag ska ju ändå jobba i morgon :D Jag ska jobba!! :D :D :D


Inga lussebullar blev det, men en "lång" promenad med hundarna (för mig var den lång, har ont i kroppen nu...) de blev inga lussebullar, men en sväng förbi willys för lite basvaror och en sväng på blomstersnäckan, dom är för underbara där inne! Och lite saker från djurboden, självklart glömde vi det vi egentligen skulle ha. En strumpa/sko i tollarstorlek. Men de får bli på mässan, då ska vi även köpa täcken, skon och julklappar!

Nu är klockan 23.00 och jag ska sova, om jag kan. I morgon blir det arbete!! :D Börjar redan klockan halv åtta... Får se hur det ska gå :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wohoo för jobb!! vad skönt att du är frisk-are nu :)



Sv: Jo men du ska veta hur lätt det är att fastna vid det där, första månaden är man fortfarande rastlös men sen går det över ganska fort ;)

jag har tur att jag får jobba ibland, sitter nästan och väåntar på att få jobba. japp, det var mitt liv, inte så kul kanske..



ja det ska bli spännande och skönt att plugga igen, jag har sökt lite kurser som kan bli kul - engelska, spanska och filmmusik bl.a

Du vill inte plugga någonting?



haha, ja gör det, den är sååå bra ;)



precis vad jag tänkte, man är ju inte riktigt den som skulle bli tagen för äldre direkt..

nej men det blir skönt att kunna få tag på det man vill ha själv, det sista steget till frihet. :P



ja, det är tragiskt i alla fall, men vad gör man?

2009-12-02 @ 17:50:47
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0