Nyår...

Japp, de där med uppdatering, minns inte ens vad jag skrev om sist jag var här. Men de är en del arbete som gäller nu, ska även arbeta hela nyårsafton... Först blir de till att hjälpa farmor och farfar att flytta, sen hem och byta kläder för att bege mig till jobbet och jobba nästan ända fram till 12 slaget. Hinner hem och skåla när de smäller! :) (hahaha precis när jag skrev smäller, knakade det till i väggarna)

Så nu ska jag sova några timmar innan vi drar iväg med dom första kartongerna!

Så de närmaste dagarna blir det en del jobb, med flytten, sen kanske ett par dagar ledigt?

Om de är någon som bjuder på en resa är jag inte sen med att tacka ja ;) För nu börjar jag tröttna lite på kylan som varvas med lite varmare (ca +2 grader) för att sedan frysa till -10 igen. Det är rena isbanan här i Nynäs nu... inte ett dugg roligt!
Undrar även hur de gått med lägenhetsbränderna som precis varit. Vad som orsakade detta och hur de utvecklades? Är alla hemlösa nu eller har dom fått bostäder. Nyss var de så stort på nyheterna, nu hör man ingenting... Som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0