Rubrik?!

Jaha, vad har hänt idag då? Inte så mycket, är fortfarande lite lat efter sjuktiden... Energin tycks aldrig komma tillbaka! Men en vända ner på stan och julmarknaden som detta år var helt värdelös har vi bockat av, även en snabbfika på torsan :) Väldigt mysigt, även om de var en del folk där!

Efter det gick jag hem för att läsa ut min bok, vad händer då? Jo, jag somnar med boken på magen och sover bort två timmar!! Sen är det middag, en sväng med hundarna som vanligt och sen boken igen. Jag hoppas jag läser ut den fort, men det är ca 150 sidor kvar, något som retar mig lite. Det är en ganska bra bok, men för mycket detaljer, som hur varje rum ser ut, vilken färg, material och bekvämlighet varje fåtölj, soffa och stol har, vad alla klär sig i och så vidare. Men jag måste få veta hur den slutar för det!

Så nu ska jag läsa några sidor innan jag somnar gott igen (japp, jag gör inge annat än sover, men jag kanske hinner bli 100% frisk till jul då?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0