Underbart att jobba igen!

Ja, det känns underbart att ha börjat jobba igen! Nu gäller det bara att få kontakt med försäkringskassan (varför vet jag egentligen inte) men det måste jag. Och ringa till en chef nere på kommunen för att säga att jag skrivit in för många timmar som jag inte jobbat då jag var sjuk. Mycket att tänka på måste jag säga! Men men...

Har fått en hel del att tänka på nu, jag vet inte hur jag ska göra!! Jag blir galen, men de gäller jobb och lägenheter... Ingenting är klart, så jag skriver mer om det senare, när jag har blivit lite klokare...? Eller kanske i morgon när jag fått ordning på tankarna igen..? Men en egen lägenhet kaaaanske? och ett längre vikariat? får se hur de blir... :) Måste grubbla många gånger först...

Men det är super att kunna jobba igen! Idag var det bara fem timmar hos en brukare, i morgon och onsdag vet jag inte, men torsdag och fredag är proppade med jobb! :) Tillbaka på benen! Tillbaka till jobbet! Nu rullar pengarna in igen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0