090202

Idag har vi varit och bowlat med klassen, jag kom trea av fyra. Spelade mot Frank, Jocke och Jerry. =)
Enda som vi gjort idag, resten av dagen har jag bara slappat, stekt pannkakor och varit på valpkurs. Har ingen vidare ork till någonting. Men så får de väll vara ett tag, orkar inte ta tag i någonting. Väntar till praktiken när man får lite mera fritid igen! Då är det fem min till och fem min från arbetet, nu är de 70 min till skolan och 70min hem igen...

Måndag: Bowling
Tisdag: vete fasen vad vi ska göra i skolan, troligen halvdag med projekt.
Onsdag: vanlig skoldag
Torsdag: Ledig!!
Fredag: vanlig skoldag
Lördag: SOVA och städa
Söndag: Fira syster min...

Måndag: äntligen börjar praktiken, valparna ska till veterinären..
Tisdag: Jobb
Onsdag: Jobb, Syrran fyller fjortis, Catrine blir 19 år
Torsdag: Jobb, tandläkaren... :/
Fredag: Jobb, Fredag den 13 :S
Lördag: Alla <3 dag... Ska hjälpa farmor med hennes 70års firande.
Söndag: Ingen aning

Var hemma i nynäs redan vid två tiden idag, måste säga att de var underbart att se nynäs i dagsljus och solen tittade till och med fram, så lite vårkänslor började äntligen komma! Men de kommer väll inte att hålla så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0