090204

Igår kan jag inte påstå att de var min dag, allt jag gjorde gick åt helsikes.
Började på morgonen att jag inte kom ur sängen, var så grymt trött. Sen när vi gått en runda med hundarna och mamma lämnade mig vid tåget, fanns de inga tåg att åka... Så först fick man stå på perongen och frysa länge och väl, sen när ersättningsbussen väl kommer går den endast till ösmo. Chaufören lovar dyrt och heligt att vi ska hinna med anslutningståget där. Väl framme i ösmo 9.47 står det ett tåg inne. Yees! tänker alla, springer som tokar för att hinna med tåget. 10 minuter går, tåget åker inte och en muntergök meddelar att vi missat anslutningen till VH... och att nästa tåg går om 20 minuter... Jaja, kommer väll komma sent då... Missade pluggtimmen med Cathrine på tåget, så vi får fixa de på lunchen istället...
Kommer till skolan vid tio istället för halv tio, inte så fasligt sent. Men på ett grymt dåligt humör...

Sen på lunchen kastar vi i oss lite mat, och hittar de segaste datorerna på hela skolan, sätter ihop en PP och går ned till huset för att göra redovisningen. Vi klarar oss ganska bra för att vara så dåligt pålästa och snabbt kastat ihop en PP. Så i eftermiddag kommer Cathrine kanske hit och så ska vi göra klart arbetet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0